usbalo center for patients

Уважаеми пациенти,

Във връзка с пандемията от COVID-19 ЦЕНТЪР ЗА ПАЦИЕНТА временно е преустановил дейността си. Помещенията, в което е разположен в момента, се използват за ИМУНИЗАЦИОНЕН ЦЕНТЪР срещу коронавирусната инфекция. Надяваме се скоро отново да се върнем към обичайната организация на работа, а до тогава пазете здравето си и се ваксинирайте.

В Университетската специализирана болница за активно лечение по онкология (УСБАЛО) функционира структура „Център за пациента“. В нея работят  психолози, като целта им е да оказват емоционална и друг вид немедицинска подкрепа на пациентите и техните близки по време на тежкия път за преодоляване на заболяването. Услугите на Центъра са безплатни за всички пациенти с онкологични заболявания и за техните близки. Формите, под които те могат да получат подкрепа са различни:

• Индивидуални консултации с пациентите
  • Групова терапия, в която всеки може да сподели проблемите си в защитена среда
  • Арттерапия
  • „Училище за пациенти“, в което се предоставя полезна информация за различните онкологични заболявания

В „Център за пациента“ функционира и Библиотека, където всеки пациент може да открие книга или различни занимателни игри, с които да разнообрази престоя си в болницата.

Психолозите в „Център за пациента“ имат за задача и да проучват мнението на пациентите относно престоя им в лечебното заведение чрез предоставянето на анонимни анкети. По този начин УСБАЛО се опитва да поддържа обратна връзка с пациентите и да оптимизира дейността си, вземайки предвид техните забележки и препоръки. Вашето мнение може да ни изпратите и на следния имейл:  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Контакти:

Телефони:  02/8076298

Всеки работен ден от 9.00 ч. до 17.00 ч.

Анита Милушева - 0879/564888

График за групова терапия

За пациенти – всеки вторник от 14.00 ч.

За близки  – всеки четвъртък от 18.00 ч.

Арттерапия – всяка сряда от 16.00 ч.

Участието е безплатно, нужна е само предварителна заявка по телефона или на място.