Обяви за специализанти в УСБАЛ по ОНКОЛОГИЯ

Конкурс за "Лекар, специализант" по „Обща и клинична патология” в Клиника по обща и клинична патология – едно свободно място

13.12.2024
Петък

О Б Я В А

 

На основание чл. 17, ал. 1 от Наредба № 1/22.01.2015 г. за придобиване на специалност в системата на здравеопазването на МЗ, и чл. 89, чл. 90 и чл. 91, ал. 1 и ал. 2 от Кодекса на труда, както и на Заповед №З-427/13.12.2024 г. на Изпълнителния директор на УСБАЛ по онкология „Проф. Иван Черноземски“ ЕАД, гр. София, на основание чл. 24, ал. 3, т. 1 от Правилника за устройството, дейността и вътрешния ред на УСБАЛ по онкология „Проф. Иван Черноземски“ ЕАД, гр. София,

 

 

УНИВЕРСИТЕТСКА СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА

ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ ПО ОНКОЛОГИЯ „ПРОФ. ИВАН ЧЕРНОЗЕМСКИ“ ЕАД, ГР. СОФИЯ

 

О Б Я В Я В А:

 

1. Конкурс за:

- Лекар, специализант по „Обща и клинична патология” в Клиника по обща и клинична патология – едно свободно място.

2. Изисквания към кандидатите за участие в конкурса:

- Да притежават придобита образователно-квалификационна степен „Магистър” по медицина;

- Да са членове на Български лекарски съюз;

- Да не са осъждани;

3. Необходими документи за участие в конкурса:

· Заявление в свободен текст;

· Декларация за непровеждане на друга специализация (Приложение към обявата)

· Автобиография;

· Мотивационно писмо;

· Копие от диплома за висше медицинско образование с призната образователно-квалификационна степен „магистър” по специалността „Медицина”;

· Удостоверение за членство в Българския лекарски съюз;

· Дипломи, сертификати, удостоверения за допълнителна квалификация (ако има такива);

· Документ за трудов стаж (ако има такъв) – трудова книжка или препис-извлечение от трудова книжка;

· Медицинско свидетелство;

· Свидетелство за съдимост.

 

Организация на конкурса:

 

1. Срокът за подаване на документите е 30 /тридесет/ дни от датата, последваща датата на публикуването на обявата.

2. Документите се подават в сградата на УСБАЛ по онкология „Проф. Иван Черноземски” ЕАД, гр. София, ул. „Пловдивско поле“ № 6, ПК 1756, ет. 6, отдел „Деловодна дейност“, всеки работен ден от 08.30 часа до 16.00 часа.

3. Документите да се подават в запечатан непрозрачен плик, надписан по следния начин: „Документи за участие в конкурс за заемане на длъжността „лекар, специализант“ по „Обща и клинична патология” в Клиника по обща и клинична патология.

 

Провеждане на конкурса:

 

1-ви етап: Проверка на документите за съответствие с обявените изисквания на работодателя, съгласно обявата на интернет страницата на лечебното заведение и Столичната регионална здравна инспекция.

На недопуснатите кандидати се съобщава писмено за отказа в предвидения 3-дневен срок.

На допуснатите кандидати се съобщават писмено датата, часът на започване и мястото за провеждане на 2-ри етап на конкурса в предвидения 3-дневен срок.

2-ри етап: Събеседване с допуснатите до втори етап кандидати. Комисията по провеждане на конкурса да оцени допуснатите кандидати по шестобалната система.

Оценката за класиране на кандидатите се изчислява по шестобалната система на база следните оценки:

– Средният успех от следването и от държавните изпити (А);

– Оценката/оценките от дипломата за висше образование на кандидата по учебната/ите дисциплина/и, съответстваща/и, включваща/и или най-близка/и до специалността, за която се кандидатства (В);

– Резултатът от проверката на познанията на кандидата по специалността, за която кандидатства – оценка на събеседването, умножен с коефициент 2 (С).

Балът се формира по следния начин: А+В+2*С

Максималният бал, който може да получи кандидатът, е 24.

Резултатът от конкурса се съобщава на участвалите в него лица в 3-дневен срок от провеждането му.

Трудовият договор с класирания на първо място кандидат се сключва на основание чл. 68, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда за срока на специализацията.

В изпълнение на чл. 17, ал. 2 от Наредба № 1/22.01.2015 г. за придобиване на специалност в системата на здравеопазването на МЗ, едновременно с публикуването на обявата се изпраща и уведомление по електронен път до СРЗИ.

нагоре